Jörgen med kniven


Knappeliknapp..



En aktiv dag. Inne på tredje inlägget, ho!


Det är så mycket jag vill dela med mig till er men jag blir så exalterad och vet inte riktigt vad jag ska börja. Det blir mest ordbajs trotts att jag har en hel del finurliga saker att förtell som Jana säger. Eller, hon borde säga så i alla fall, efter alla dessa månader i grannlande.




Jörgen har somnat på soffan. Förutom hans små snusningar är det läskigt tyst här inne. Ska nog pilla ut en fjäder från dunkudden och kittla honom under näsan. Då lär det bli ett sjuhelvetes liv i luckan, som man brukar säga. Eller, man borde säga så i alla fall.


Ni som träffat Jörgen med kniven vet kanske hur han skulle reagera. Men ni som inte har det, ta en noga titt på den här bilden så kanske ni kan föreställa er.






Godnatt!









Kommentarer
Postat av: Humlan

Hipp hipp hurra bästaste bloggen!!

2008-10-05 @ 21:33:27
Postat av: Jana

Grattis IB till din Finfina blogg och eran ett års jubleum.

Snart lördag och då ska vi skaka våra lurviga i Trondheim.

Längtar som ett barn till Julafton.

Kos Deg!! ;)

2008-10-06 @ 13:21:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0