Jag missar den stora dagen..


Förbannat!



I morgon firar vi Halloween på jobbet och jag ska inte vara där!

Det känns helt ofattbart. I ett helt år har jag laddat för den dagen. Laddat för att tillsammans med Körven bräcka alla andra igen.  (Alltså, på mitt jobb klär vi ut oss och den som klätt ut sig bäst vinner, FÖR DEN SOM INTE FATTAT DET!!!) O korven och jag har nog vunnit allt man kunnat vinna men nu är det slut med det. Ingen Halloween för Bellan-Bullan... Jälaskit!


 

Men men, vad är en bal på slottet.. Får njuta av det som varit i stället!

 
 
 





 





Kommentarer
Postat av: Sara Kopka

Vad fin du är på alla bilder! Tack för i lördags, hade ni det roligt på g3? Kramar Sara

2008-10-31 @ 12:42:12
Postat av: Jana

IB!!! Jag tror att ni skulle lätt ha vunnit!

2008-10-31 @ 18:32:27
URL: http://www.glife.se/DenStoraStjarnan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0