Ett års jubileum


Hey lovers!


 


Eller hallilåja som dom säger i Telia reklamen..


Nu sitter jag och njuter. Jag njuter för varje knappning på tangenterna. Njuter för att datorn fortfarande är i gång efter att jag tittat på 2 youtube klipp. Njuter för att jag äntligen kunnat ladda upp bilder från telefon utan att datorn stänger av sig eller några att några andra problem uppstår. Typ  hårddisk krasch.  


Livet känns helt fantastiskt sedan BeeBee (Black Beauty) kom in i vårat liv. "Snabbe blixten" har fått byta namn till Gamle Svarten och är inte längre välkommen i vårt hem.  Det är definitivt!




I dag är det lördag, men inte vilken lördag som helst. Jo för ser ni idag är det Kanelbullens dag. Men inte vilken Kanelbullens dag som helst. För det är faktiskt ett års jubileum för min blogg.

Min alldeles egna, intressanta, fräsiga, förträffligt spännande och inspirerande blogg!

Så nu är det upp till er mina kära fans att ge er hyllning till mig och min blogg- varsågod att börja.


Ok, ja jag vet. Jag förstår att ni unga själar inte sitter hemma en lördag kväll o bloggar som en gammal böckling som jag. Men i morgon, då förväntar jag mig hyllningar som göra att lillögat tåras. Det är också definitivt!



I dag har jag o Kalixgänget varit i Åre och mött vintern. Vi fick pulsa i snö och så blev vi bjudna på Harley Davidson träffen v. 7 Bara så där?!! Måste nog införskaffa mig ett par boots och Harleyväst innan dess.




Nej nu fansen ska jag glutta på Stjärnor på is o busa med min nya kompis








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0