Bättre sent en aldrig..



Hola bandola..



Har pga av tekniska svårigheter inte kunnat lägga upp dessa bilder tidigare. Men nu ni. Nu jäklar ska ni få se på fasiken.
Här kommer bildbevis från Portugal!

   

1. Mamma Mu den gamle räven göttar sig i fåtöljen på Arlanda. 2. Beachen ca 10 min efter landning (om man inte räknar med tiden då taxichaffisen körde runt oss på alla tänkbara felaktiga ställen, innan han till sist hittar hotellet som det senare visar sig är stängt och att vi inte alls kunde bo där. Och bortsett från den nervösa receptionisten som fick skjutsa oss till vilken-djävla-hotell-som-helst-bara-det-har-pool-och-nära-till-stranden i hennes privata bli, stor nog för EN krympling. 2. På balkongen. Jag myser av värme och det faktum att Jasmine "råkade" tappaner ostpaketet på grannars balkong. Hehe.. 3. Bild bevis.


    
4.
Jasmine bygger sandslott...5. ...Och krokodiler.. 6. På stranden, i sol och bland tång trivs jag som bäst!

    
7. Kusinvitamin & vi. 8. (Vackert)... 9. Sockiplast, tack pappa!! (och tack Jasmine för stavningen!)
   
10. Portugals nationalrätt -Toast. Notera ölnamnet. 11. Utsikten från hotellet.

    
12. Jag, cool as usual. 13. Sötmamma & jag. 14. Kusinbarnet. 15. Min Portugisiska syster Marisha.




Kommentarer
Postat av: jasmine

fiiiina bilder! fast tror de heter sockiplast..liksom sock-i-plast...

2008-10-06 @ 17:58:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0