B som i brusefotölj


 

När man pratar om tröllena..



Ja där ser man. Har klarat av första dagen på veckan med bravur.
Ja kanske inte helt å hållet. Ska jag vara ärlig så gick nog de mesta som kunde gå snett, skepp rätt åt helvetet. Okej, okej tog kanske i lite grann. . * dRaaaMAHaa QueeEN*


Men kul har jag haft och kvällen har varit fin. Har städat och påtat på som en annan toka och sitter nu o njuter av Ajaxdoften. Härlisch!



Hade tänkt att ladda upp en massa bilder från galenskaperna i Trondheim. Men upptäcker att jag inte tagit ett enda kort!!? I stället hittar jag ett bild från i fredags. . Jag har lyckats få mig på bild tillsammans med sveriges e förmodligen nde kvarvarande pudelrockare. Bara de!



Men Trondheim var bra. I ca 20 + satt vi o myste på "solsidan" och gottade oss. En helt galen resa som vi bara måste göra om, ikke sant tjejor?!!


Nej, hörni. Nu ska jag youtuba lite på min idol Tobbe, nivet han som var med i En annan del av Köping.



Raaaka dig gubbe!


Kommentarer
Postat av: Jana

Oja, hur mysigt var de inte i Trondheim på uteserveringen ? Nästan höjdpunkten på hela resan!

2008-10-14 @ 15:43:41
Postat av: Sara

Det håller jag med om!! =)) Men nu var det läääänge sen vi fick se ett nytt inlägg. vart har du tagit vägen lillfis?

2008-10-29 @ 17:59:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0