Sköna Lördag



Tjaba!


Kom hem från stan för ett tag sedan. Hade med mig en del påsar, så nu har jag precis testat inköpen (kastat kläder om kring mig och skapat allmän oreda i vårt före detta nystädade hem) Ska snart i väg till systeryster, de blir middag där i kväll, gött gött..


Försöker fixa över bilderna från Malaysia till datorn, men det går inte riktigt som jag tänkt mig - det går inte alls! Har i alla fall sett undervattensbilderna som Janne tog - det är ju skamligt vad het man är, jo jo minsann. Nu gäller det bara att hitta en scanner så att ni andra kan så ta del av en sån läckerbit.. - roooar, like a leion!


Nepp, nu måste jag greppa fläskfileen och traska i väg till hamngatan.


image723
(En kanonbild - lite av inköpen)


Hej svejs pizza fejs!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0