Sköna fredag


Trots få arbetsdagar i veckan är den här fredagen väldigt efterlängtad.  Ska bli sjuk skönt med helg. I morgon ska jag unna mig en redig sovmorgon och en god skål med svenskfil- um uhmm!



Solen skiner i Östersund idag. Och äntligen känns det som om våren verkligen är på G. Dock har jag inte märkt av den värmebölja alla surjämtar verkar inbilla sig att det är.


11 + är INTE varmt!! inte när man nyss skuttat runt i närmare 40 grader. 11 grader känns som en sibirisk vinter mot huden min. 11 grader är ungefär om istiden. Väntar nog ett tag till innan jag petar på mig sandalerna..



image713



I går hade vi grillpremiär. Myste i kvällssolen (dock med duntofflor och lusekoftan på) och mumsade grillspett. Gött med kött! Visade lite bilder från resan och överlämnade obligatoriska souvenirer, så som kylskåpsmagnet & ölöppnare i ett, Fiffigt va?!



Som sagt, fredag i dag. Nu börjar laddningen inför kvällen. Afterwork på Survivals, kan nog bli en upplevelse.  .  .



O så en liten fundering som länge har snurrar i huvudet mitt:


Varför köper vi hotdogs i tiopack och
korvbröd i åttapack?


Svara du som vet!!



P.s  Jana kul att du är tillbaka hos mig igen :)Bilderna kommer snart- ska bara mixtra lite med vår #%=?+*¨!!#)0&¤#%!?+  dator  först.
Den vill inte riktigt fungera som jag vill att den ska. Grrrr!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0