Ska det vara så va, va? ere så??


Huga, vilken trist jag. Inge solsken bara kallt grått och snöblandat regn.

Detta var inget jag längtade hem till. Hade jag vetat att det skulle vara sånt här pissväder hade jag kunna stannat på Langkawi ett bra tag till.


Det är Desperate Housewives på tv i kväll, Waoou! Dock hade jag och körvas ett mindre maraton med de nya avsnitten i går så ikväll blir det Plus istället. Plus är bra, jag gillar Sverker ja'!



 



Nu väntas personalmöte med kräftskärtssallad - ummm!

Sen måste jag hem o städa, så tråååkigt.  


 

image712

Tänk om man bodde så här?
Förstå vad skönt när man städar, bara att hiva ut skräpe från fönstre..



Kommentarer
Postat av: Anonym

vill du ha ett sånt hus av mig? puss

2008-05-13 @ 20:31:03
Postat av: Kim

Jaha, oj då. Aa de kanske inte är så bra nej. Har hört olika om den, men tack för tipset :D
Ha en bra dag! :) kram

2008-05-14 @ 10:58:36
URL: http://kiimblomberg.blogg.se
Postat av: lisaT

smart :D det skulle jag också älska .

2008-05-14 @ 12:36:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0