Men, vad skådar mitt vackra öga..




Är det inte solen som tittat fram. Tänk att den endå fanns kvar där bakom molnen i alla fall. Det var väl an tur det.


Ja, allesammans. Vad ska jag berätta för kul idag då? tänker så det knakar, men kommer inte på nå! Rackarns! Det mesta som hänt i dag har nog bara varit irriterande (eller irretersamt som man säger i Jämtland och ingen annanstans i sverige!)


Tex så har jag nog fått en släng av magkatarr. Men det är väl just sånna krämpor man får acceptera när man lever som jag, som en rockstjärna.. Sen fick jag reda på att desperate housewives har spelat in och visat det absolut sista avsnittet i serien. No more desperate housewives, med andra ord. Bara det får ju mig att vilja ställa mig upp och traska iväg i evig protest..


Vad mera då?


Nepp, kommer inte på nå mer..  
Nu ska jag traska över till min soulmate o nöta desperate housewives avsnitt!


Ha're


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0