Långa bollar på bengt..


Suuug.. Här har jag suttit i snart två timmar o inte gjort ett skit. Kutryggad och snorig. Borde ha rensat datorn men je ork int. Borde även ha vikt in alla kläder men det orkar jag inte heller. Och minst av allt orkar jag gå på fotbollsträningen. Ja, ni hörde rätt! Bellanbullan ska börja lira fotboll!! Men inte idag, det orkar jag inte.


Nog för att det skulle va skönt att bli av med svålet  -but hey, det tar jag nån annan da'




Idag fick jag ett paket i brevlådan.
Det var från mamma och innehöll en bok & smörknivar.

Thank you mami! Hur kunde du veta?


Nepp, nu ska jag ta mig en päronsplitt och stoppa fossingarna i ett fotbad. Kanske måla naglarna i en galen färg.. Jag lever ett craaazy life!


image734


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0