Inte en cykel så långt ögat kan nå...



Hej Kötthövven!


Meen, ni blev väl inte ledsna? Jag skoja ju bara, de förstår ni väl.
Jag älskar ju er . . .


Inte en cykel så långt ögat kan nå. Vilken besvikelse. Allt jag vill här i livet är att ha en cykel (mja, kanske inte bara det, men i alla fall) och det är tamefan en omöjlighet. Snälla, vet du något om en ledig hoj kan du väl höra av dig? Jag blir din vän för livet i sånna fall . . .



Var på första fotbollsträningen i kväll. Herre guu' vilket lag, vilken kämpar glöd och laganda. Jag är stolt att vara medlem i H1's korpenlag. Den 9:e visar vi var skåpet ska stå (bollen placeras)! Tror jag lägger cykeljakten åt sidan o höjer ribban lite: dags att leta fotbolls dojor!




Nu ska jag krypa ner i sängen så sov gott köttövven

Neee, still joking (craazygirl is logging out)








 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0