Ciao


God dag!


Ja, i dag är det faktiskt en god dag. Känner på mig att det här kan bli en himla kul vecka, eller vad tror ni?

Solen lyser lite smått i dag, fast det är fortfarande svinkallt så overallen blir på ett tag ska ni veta.



Måste säga att jag gjorde ett fantastiskt kap med glasögonen i går. Dom är helt perfekta!

Det är en helt ny värld som öppnar sig. I går när vi kollade på bodyguard kunde jag se textningen - det kallar jag lycka!


Finns dock en som inte uppskattar glasögonen lika fullt som jag. Han heter Jörgen med Kniven. Han är helt förtvivlad - ska du verkligen ha dom dära?! Flera gånger märkte jag att han i stället för att kolla på filmen stirrade på mig med en mycket skeptisk min. . .  



Nå ja, eftersom det är en så pass bra dag idag tycker jag att en hyllning till mig själv passar ypperligt bra.


Soolen lyser i ditt hååår
marken bloomstrar där du gååår
om du beeer mig skall jag tyysta viindarnaaa

varje röörelse är sann
världen vilar i din hand
om du beer mig skall jag väända flodarnaaa

Isssabeelle

jag har gett dig detta liiv
jag har sett dig bliiva till
och om du beer mig skall jag stilla vååågornaa

jag blir gååårdagen för diiig
men du är framtiden för miiig
om du beeer mig skall jag släcka stjääärnoornaa

Issaaabeeelle

Jag kunde svalka öknarnaa
Jag kunde smälta isarnaaa
För en oooersättling stund i din närhet

jag kunde skiiingra skyyyarnaa
jag kunde lyyfta slöjornaaa
för ett sviiindlande beviis på din käärlek

Isssaaabeeeeeelle



Den ni!



Kommentarer
Postat av: Jana

Isabelleeeee... ! vad blev det för glasögon ??
Kram !

2008-05-23 @ 00:42:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0