Tooodels poudels!



kRäfTsTjäRt kRäfTsTjäRt kRäfTsTjäRt kRäfTsTjäRt kRäfTsTjäRt



Å vilket jäkla deppo väder det är idag. Sitter o lyssnar på sorliga Neil Young låtar och gråter över mina skavsår. De gör så ooont! Den smärta jag kände efter promenaden hem från jobbet var bara småpotatis jämfört med nu. Ni förstår, det blev lite discodans på lördagskvällen. Jag o Sara var ute på galej i högklackat och det fick jag ångra bittert när jag vaknade i går. Trotts att jag tejpat och fixat med fossingarna så vaknade jag upp med enorma blåsor som slitits sönder så huden flagnat och i såren var det fullt av plåsterklister. Jag var helt övertygad om att amputation var det enda som kunde rädda mig. Det sved och jag var så rädd och ville bara gråta!



Men i dag är det bättre.
Det gör visserligen förbannat ont men Jörgen säger att det kommer gå över. Jag får lita på honom..



Ska snart i väg o äta middag med några brudar på jobbet. Vi ska fira av Linda som slutar hos oss i morgon. Uäää! Vad jag kommer att sakna henne! Fråga är bara hur jag ska ta mig bort till Brunkullan (även kallad Brunögat) med mina köttsår. Funderar stark på att norpa ena rullatorn som står i trappen. Bara låna en liten sväng lixom. Det är de väl ingen som märker?


TITTA!

              


1. Sniff sniff, jag trivs bättre hääär, där jag kan lukta på blommorna... 2. Hey hey, det discodans på tapeten 2. Dagens outfit 3. Åkej.. ehm.. vad var det här om?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0