My my, hey hey

KaLopSKaKaLopSKaLopSKaLopSKaLopSKaLopSKaLopSKaLopSKaLopSKaLopS


Tsäänare!



Har precis kravlat mig ur badkaret och sitter o lufttorkar bakom datorfläkten. Ne, nu ljög jag. Men badat har jag gjort i alla fall så nu är jag ren igen. Fick hem ett nytt paket fullproppat med böcker: släktens isbjörnar i grottan enligt Jasmine, men Sagan om Isfolket enligt alla andra. Nu är det bara 25 böcker kvar att beställa, sen så har jag hela serien -Whoo!



Men vet ni vad? Jo sirru nu händer det grejer!
Jag upptäckte i dag att Mossippan länkat till min blogg-  M I N!! Fatta nu kanske ni mina fem läsare får sällskap. För ni är väl ännu fem va?! Måste kanske hitta på något fint till eventuella nya läsare, som en välkomst present lixom. Ska klura ut något riktigt bra..



Oh det hände något så hemskt i går! Systeryster trillade i trappen och slog lillhuvudet hennes och jag blev så skraj när hon ringde. Jörgen tog snabbe blixten och skjutsade oss till sjukhuset och där fick vi sitta hela kvällen. Huja det var så hemskt. Men som tur var var det ingen större skada så hon fick åka hem, tillslut. Stackarn har fått värsta bulan så nu kan ni kalla oss Bellan-Bullan & Bulan!






Kommentarer
Postat av: Helen

släktens isbjörnar i grottan

hihi

jag har bara fem böcker kvar nu:)

2008-07-09 @ 22:29:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0