Mitt sommar loooov..


Hey lövers!

Förstå, bara 4 dagar kvar till semestern nu. Vad jag längtar. Ska ner till muminmamma och göra Rosslagen osäker. Jag ska leva som en vilde i bushen och göra alla små stockholmare livrädda. Jag ska vara först nere på stranden, långt innan själig tid. Hoppa bomben och skrika skepp o hoj så att alla i små stugorna vaknar. Jag ska peta med pinnar i alla ormbon så att det blir lite livat på tomterna. Tömma sjön på kräftor förhand! Fånga fästingar för att sedan se hur lång tid det tar innan de dör i bubblande vatten på spisen. Jag ska leta upp min gamla limphoj (mins ni dom?) och köra snabbt som fan ner för backen ner till stranden och skrämma livet i förbi passerande. Jag ska plocka alla smultron innan någon annan hinner före. Jag ska anordna kubbtävlingar långt in på småtimmarna och vråla ut min lycka när jag vinner så att exakt alla på Koludden vet vem som vunnit. Jag ska hinna med allt på två veckor som jag tidigare hann göra på ett helt sommar lov. Så nu mina vänner, nu gäller det att lägga upp en tidsplan!

Här föresten, här är lite bilder från i fredags. Lördagen spenderade jag nerbäddad i sängen med mastodont skavsår. Jag trodde jag skulle dö! I går var vi på bilbingo- Jörgen med kniven vann tuuusen spänn!

Hör att han kommer hem från golfen nu o jag känner på mig att han har gifflar med sig. Umm!


  
  

1. Söttjejorna 2. Ölen var lika stor som hövvet. 3. Sofia the lovebugg.
4. Isabelle crach a bugg. 5.Katta on the way -high way! 6. Fina flickor fiser inte..




Cat attack!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0