Looki looki..


Har suttit och fixat o trixat lite med designen hära. Och titta, titta vad jag har åstadkommit!

Den här bilden är ju helt klart somrigare än den jag hade tidigare. Jag måste faktiskt säga att jag känner mig nöjd. Förutom en liten detalj som gör mig galen. Varför får jag inte ut bilden åt sidorna? VARFÖR??!

Det här är något som kommer störa mig enormt mycket. Jag gillar detaljer men den här ligger mig inte alls nära hjärtat. Känner redan nu hur denna detalj kommer att trycka som ett åskmoln över huvvet. Hur jag vänder och vrider på mig mitt i natten, kan inte sova, inte äta. . .


Tur som fan att jag åker ifrån civilisationen i morgon. Bortom all IT kommunikation. På Koludden finns varken Internet eller telefon. Där lever man ungefär som på bronsåldern. Där använder man sig av en megafon gjord av näver. Vill man någon något så är det bara att hojta till.





(östersund = civilisationen. . .  njaaa)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0