Hämnden är så ljuv, sååå ljuv!


Regnet bara öser ner..



Men snart, snart så lämnar jag stan. Jag o Jugge drar på roadtripp och då ska vi ha sol! Ska bli sjuk skönt att få lämna blåshålet Jämtland och riktigt sköj att hälsa på lite homies i södern. Måste härda ut två dagar till, bara två till, sen så!



Idag var jag med om en märklig upplevelse. Jag lyckades bli övertalad att smörja näsborrarna och ögonlocken med Tigerbalsam. . . Sätt lite på fejan, det blir en ashärlig känsla sas de..


Men faktum är att det jag kände var allt annat än en ashärlig känsla!!

Så nu sitter jag här, men utvidgade borrar och tårande ögon och smider planer. Hämnden är så ljuv, sååå ljuv!


Kommentarer
Postat av: Linda

hej hej

Jag har oxå en blogg nu! :) Så kan ni följa mig från jobbet ;) tyvärr är vädret inge höjdare i södern heller, kanske inte riktigt 5 grader, typ 18 grader men känns kallt endån för de e moln och regn, men de kanske e bättre i sthlm :)Du föresten, jag som brukar tipsa dig om bilder på bloggen, nu får du tipsa mig =) ser det knäppt ut att ha en sån bild som jag har på bloggen? hade bra Kram!

2008-07-16 @ 23:24:47
URL: http://lindawretman.blogspot.com
Postat av: Linda

tack =)

va skönt att va ledig va :) hoppas du med får en jätte bra sommar! Ja det ska jag göra! Kramar!

2008-07-17 @ 13:26:53
URL: http://lindawretman.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0