Hallå hej ...



Hallå hej fårfiol!


Nu är det bevisat. Nu vet jag att jag lider av koncentrationssvårigheter..

Jag skulle ju testa att lyssna på ljudbok för första gången igår. Tänkte att det skulle va lite mysigt & avslappnade men tji fick jag. Att lyssna på ljudbok gjorde mig allt annat än avslappnad. När jag väl hade kurat in mig under täcket och puffat kuddarna satte jag i gång mp3n. Lyssnade spänt till prologen och sen var det kört. Började känna hur det kröp i kroppen. -ska jag bara ligga här rakt upp o ner?! Jag kunde ju kanske ta o leta upp virkningen som ska finnas i skrubben någonstans, eller ska jag ta fram lite pärlor. Eller kanske läsa en bok, nehej du, jag lyssnar ju redan på en! Hum undrar om jag hittar några skor i morgon, vill ha några med en liten klack. Men inte för liten.. Tänk om jag skulle ta o...


Och så höll jag på en bra stund och upptäckte sen att jag inte hört ett skit på gubben som läser upp ljudboken. Så jag spolade tillbaka och började om. Sen vaknade i morse med tomt batteri och sladden fastklistrad i gregel på kinden..




Tanken var att det skulle bli en lugn-slappa-o-ta-de-bananas-helg - ihelgen, men jag får fan lappsjuka av att sitta inne så här länge- jag måste ut o träffa folk!! Känner mig helt nipprig just nu och att sitta o lyssna på partajmusik gör ju inte saken lättare. Nej, jag får nog ta och hammra på djungeltrumman lite o se till att det blir lite raj raj i alla fall!

Skaru me?




Fan vad jag hade velat vara i Sundsvall nu. Mando Diao Spelar i kväll
och jag skulle kunna sälja min ena njure för en billig peng om någon skjutsar dit mig nuuuuu! Vem blir min hjälte? (om du kör extra fort får du även min mjälte.. he hee eeeeh ööö..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0