Freeedag!



Åh exakt vad tänkte jag när jag bytte till den här designen? Det är ju tydligt att jag inte varit vid mina sinnesfulla bruk - för det här är fult. Gud, vilket rim!! Nej det här måste jag ändra på illa kvickt.  Får sätta upp det på min helgpyssel lista. Har kommit in i värsta pyssel perioden, allt jag vill är att klippa & klistra, pilla & knopa och bygga pärlplattor så klart- det är livet de! Nu skulle man haft en stor fet balkong , då hade jag kunnat sitta där i solen med pysslelådan och drömma mig bort.. ummmm..


Idag var jag, Linnea & Katta och badade på lunchen.  Det var kallt, blött & skitskönt! Från och med nu är det en stående fredagsaktivitet.



Bye the way;  Lykke Li spelar på yran - måste se!





Hej hej'



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0