En dag..

En dag kvar till helgen. Åtta dagar kvar till semester. Femton dagar kvar till stråket & LÖNING!!. Tjugoen dagar kvar till Lykke Li spelar. Trettioåtta dagar kvar tills min kalender tar slut o jag måste köpa en ny.  Hundrasextiosju dagar kvar till julafton. Där, där har ni några av årets happenings!



I morse var det på håret att jag letade fram dunjackan. Skare va så här svinit kallt hela sommaren tar jag tamefan mitt pick o pack och drar till sydliga bräddgrader! Ok att solen tittar fram just nu när jag sitter och gnäller- men var fan har den varit under resten dagen då? VA?? Komma krypandes nu o försöka värma upp den frusna kropp jag befinner mig i -skulle inte tro det va! Jag klarar mig utan dig! Ta o skin på några bananer i söderhavet va, för mig kommer du aldrig göra varm igen- ALDRRIIG!


Oups. . .


Men du, kom tiillbakaa! Jag skojade ju bara. Snälla'rå! Jag ÄLSKAR JU DIG!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0