Äntligen är dom här Jana!


(Allvarligt! Vi måste skaffa en ny dator, det här funkar tamefanimej inte längre. För det första tar det ett decennium för att starta upp den sen knorrar den på ett tag o tillslut är ljudnivån som två jetmotorer o precis lagom till att webbsidan är färdig laddad ja då, ja då tackar fanskapet för sig och stänger av sig.. Men förhoppningsvis kommer räddningen i dag- tack gud för extern hårddisk. Nu gäller det bara att hålla pyret i liv tills all musik & bilder är på säker mark- peppar peppar!)


 

Trotts att tilliten inte är så våldsamt stor har jag ändå beslutat att utmana ödet o försöka föra över lite bilder från Malaysia. Jag kan ju inte sitta o hålla på dem hur länge som helst, så nu Jana, du som väntat som ett litet barn gör på julafton, nu ska du äntligen få se några..



    
   
  

  
   
   
   
  
  
  
   
    




Men gissa hur mycket flashbacks jag fick nu då. Ja, nu hade jag kunnat göra mycket för att få ligga vid poolkanten i eftermiddags solen och njuta av varenda hundradelssekund!


JAG VILL TILLBAKA NU!! -ja nu pirrar det allt bra i Malaysia tarmen...



 

 


Kommentarer
Postat av: Jana

Thank youuuu isabelle.

ni såg ut att ha det underbart.

fint där juh.

Kiss and Love

2008-07-06 @ 14:29:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0